مراسم چهلمین روزدرگذشت جانباز شهید رجب محمد زاده معروف به بابا رجب با حضور اقشار مختلف مردم در مهدیه مشهد برگزارشد.

برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت بابا رجب درمهدیه مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: خانواده شهدا از جنس انقلاب هستند چون جنس انقلاب ایثار است و تصویر واقعی شهید رجب محمدزاده صبر و ایثاری بود که در مدت 29 سال بدون هیچ منتی از خود به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام حمید رسایی با بیان اینکه اگر انسان مال یا آبروی خود را در راه خدا بدهد، خداوند چند برابر به او می دهد افزود: اگر انسان عضوی از بدن یا جان خود را در راه خدا بدهد خداوند متعال در آخرت آن را جبران می کند.

وی، بالا بودن جایگاه جانبازان و شهدا را یادآور شد و افزود: کسی که عزیزان خود را برای انقلاب نثار می کند، ذخیره انقلاب است.

مدیر مسئول هفته نامه 9 دی نیز گفت: وظیفه حاکمیت این است که نسبت به افرادی که در دفاع مقدس در جبهه بودند و ایثار کرده اند، مساعدت کند.

رسایی افزود: برای امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، دفاع از اصل انقلاب و اسلام ناب اهمیت دارد و نه حمایت از حزب و جریانی خاص و به همین علت مردم به این دو بزگوار علاقه فراوان دارند.

شهید حاج رجب محمد زاده جانباز 70 درصدی مشهدی، در سال 1366 در منطقه حور عراق بر اثر اصابت خمپاره از ناحیه سر و صورت به درجه جانبازی نائل شد و پس از تحمل 29 سال درد و رنج چهاردهم مردادماه سال جاری به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.