پیشنهاد آخر هفته فرهنگی از معرفی بهترین‌هایش در حوزه فرهگ و هنر می‌گوید.

از فیلم های مناسبتی در محرم تا تبدیل عشق به نفرتبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به مشغله کاری که همه ما به نوعی در طول هفته درگیر آن هستیم، آخر هفته فرصت خوبی است برای پرداختن به کارهایی که در طول هفته وقت آن را نداریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از افکار روزانه به این سو و آن سو بکشاند.

سینما آخر هفته
«هیهات» فیلمی اپیزودیک با موضوعات اجتماعی و مفاهیم عاشورایی است که در ایام محرم می‌توانید به دیدن آن بروید.

در این فیلم بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، حامد بهداد، مینا ساداتی، بابک حمیدیان، آلا نجم، بهاران بنی احمد و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

تئاتر آخر هفته
نمایش «پزشک نازنین» به کارگردانی حسین رحیمی که با بازیگران مبتلا به سندروم دان روی صحنه می‌رود این روزها میزبان مخاطبان خود خواهد بود تا مهارت بازیگرانش به تماشاگران را نشان دهد.

این نمایش تا 30 مهر در تماشاخانه مشایخی روی صحنه می رود.

کتاب آخر هفته
چگونه در یک چشم به هم زدن احساسات دگرگون می‌شود، نفرت جای عشق را می‌گیرد و بنای آرزوها در هم می‌ریزد؟ هنگامی که احساس شخصی دگرگون می‌شود، زندگی سایر شخصیت ها نیز دچار زلزله و آتشفشان می شود.

اریک امانوئل اشمیت در این نمایشنامه با نام «عشق لرزه» بار دیگر به تحلیل احساسات و روابط انسان ها می‌پردازد و با قلم شیرینش ما را به تفکر و تحسین وا می‌دارد.

گالری آخر هفته
گالری سیحون این بار میزبان هنرمندی شده که نقاشی‌هایش از جنس سنگ بوده و هر کدام هم حرفی برای گفتن دارند.

این گالری از 16 مهر الی 5 آبان ماه میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

آخر هفته کجا بریم؟
در نزدیکی فیروزکوه پارک جنگلی به نام جوارم وجود دارد که رفتن و دیدن انجا با درختان رنگارنگش در این قصل روح آدمی را جلا می‌دهد. فرصت خوبی است تا باروبندیل خود را برای سفر یک روزه ببندید تا آخرهفته خوبی را همراه با خانواده و دوستان خود سپری کنید.

گزارش از نیلوفر جوانشیر




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار