فرمانده انتظامي سيرجان از دستگيري فردي كه تحت عنوان رمالي و اينده نگري از شهروندي 335ميليون ريال كلاهبرداري كرده بود خبر داد .

رمال محترم کلاهبردار بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمدرضا ايران نژاد گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه چندي پيش با فردي در خيابان كه خود را دعانويس و آينده نگر در مورد زندگي افراد معرفي كرد آشنا شدم كه اين فرد ، به بهانه آينده نگري و اتفاقات آينده زندگيم ، مبلغ 335 ميليون ريال وجه نقد را طي دو مرحله دريافت كرد .

وي افزود : به دنبال اين گزارش موضوع به صورت ويژه در دستور كار اداره جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد : در تحقيقات كارآگاهان مشخص شد متهم فردي غير بومي و كلاهبردار است و چندين فقره سابقه رمالي در پرونده خود دارد .

اين مقام مسئول تصریح کرد: با تكميل تحقيقات به دست آمده اقدامات ويژه پليسي جهت دستگيري متهم در دستور کار قرار گرفت و با شناسايي محل هاي اختفاء وي، سرانجام متهم دستگير و در تحقيقات انجام گرفته به کلاهبرداري از شهروندان با بهانه دعانويسي و رمالي با شگردهاي مختلف اعتراف كرد.

سرهنگ ايران نژاد اظهار داشت : اين كلاهبردار پس از شناسايي سوژه هاي خود و بررسي و تحقيق در مورد زندگي آنها از افراد محل و همسايگان ، با در اختيار داشتن اطلاعات فردي ، از سوژه ها خود ، اقدام به كلاهبرداري مي كرده است .

فرمانده انتظامي شهرستان سيرجان در ادامه با اشاره به اينكه اين متهم از طريق دادسرا روانه زندان شد خاطر نشان كرد : افراد كلاهبردار معمولا شيك پوش ، حراف و ولخرج هستند وبا دادن وعده ازدواج ، تامين شغل ، حل مشكلات ، دادن گذرنامه و گواهينامه و .. .قصد كلاهبرداري را دارند كه شهروندان بايد با هوشياري پس از اطمينان از نيت پليد طرف مقابل مراتب را سريع به مراكز 110 پليس اطلاع دهند .

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار