کرمان؛

تبریک استاندار کرمان به سلطانی فر

استاندار کرمان انتخاب وزیر ورزش و جوانان را تبریک گفت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرماناستاندار کرمان طی پیامی انتصاب وزیر جدید ورزش و جوانان را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است.

جناب آقای دکتر مسعود سلطانی فر

وزیر محترم ورزش و جوانان

با سلام

عرصه ورزش در سطوح مختلف از جمله در بخش قهرمانی و همگانی فرصت والایی برای رسیدن به سلامت تن و پرورش روح است که با برنامه ریزی صحیح و مبتنی بر دانش روز می توان ظرفیت های پیدا و پنهان این عرصه را به فعل رسانده و از این رهگذر به سمت جامعه متعالی تر و سالم تر حرکت کرد

از این رو وزارت ورزش و جوانان از یکسو به دلیل نشاط و ظرفیت های گسترده ورزش و از سوی دیگر با روحیه جوانان مؤمن و مستعد این میهن اسلامی می تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را به افق روشن توسعه و پیشرفت رهنمون شده و از آسیب رسیدن به استعدادهای جوانان این کشور پیشگیری کند.

به یقین انتخاب جنابعالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید بر پایه شناختی است که می تواند ریشه نشاط و امیدواری را در جامعه مستحکم کرده و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه را محقق سازد.

در این فرصت گرانبها، بر حسن انتخاب رئیس دولت تدبیر و امید و رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در انتخاب جنابعالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان صحه گذاشته و توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار