استاندار فارس گفت: پارسال اعتبارت استان فارس 994 میلیارد تومان بوده که با پیگیری مدیران استانی به هزار و 600 میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمدعلی افشانی با بیان اینکه درصد تخصیص اعتبار استان فارس از منابع و اوراق خزانه ملی در مجموع 77 درصد بوده‌ در صورتی که پارسال درصد تخصیص اعتبارات استان فارس 35 درصد بوده است، افزود: سهم تخصیص اعتبارات عمرانی استان فارس در سال‌های گذشته به‌دلیل عدم پیگیری مدیران استانی زیر 4 درصد بوده است.
افشانی با تاکید بر نظارت دستگاه ‌های اجرایی بر کیفیت ساخت پروژه ‌های عمرانی و نظارت بر تناسب بین پیشرفت فیزیکی و میزان اعتبار دریافتی خاطرنشان کرد: اولویت تخصیص اعتبار باید با پروژه‌های باشد که پیشرفت فیزیکی بالایی دارد زیرا با اختصاص بودجه کم این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد و سرمایه‌ای که خاک می‌خورد و خوابیده در واقع زنده می‌شود.
وی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما از دستگاه‌ های مرتبط با مدیریت بحران خواست آمادگی لازم برای بروز حوادث طبیعی مثل سیل را داشته باشند و در ادامه خواهان تسریع در تکمیل پروژه‌هایی شد که در بهمن ماه باید افتتاح شود.
انتهای پیام/ر
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.