مدیر اجرایی مرکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی گفت: تیم درمانی و توانبخشی 40 نفره با مشارکت بسیج دانشجویی و همزمان با هفته بسیج به مناطق کم برخوردار اعزام می شود.

مهدی محمدپناه مدیر اجرایی مرکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی درگفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: دیدار بسیجیان جامعه پزشکی و دانشجویی با حجت الاسلام و المسلمین جاودان استاد منتخب مقام معظم رهبری در حوزه آموزش دینی و حلقه های صالحین دانشگاه در حسینیه شیخ زاهد، گردهمایی و همایش بزرگ بسیجیان جامعه پزشکی و بسیج دانشجویی دانشگاه و تجلیل از بسیجیان نمونه، در مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی  با حضور مسئولان دانشگاه را ازدیگربرنامه های دانشگاه در هفته بسیج عنوان نمود.

محمدپناه همچنین از اعزام تیم درمانی و توانبخشی 40 نفره با مشارکت بسیج دانشجویی در روز پنج شنبه چهارم آذر ماه به روستای کریم آباد از مناطق کم برخوردار شهرری خبر داد و گفت: تیم های جهادی بسیج جامعه پزشکی به مناسبت هفته بسیج در آن روز خدمات پزشکی، روانپزشکی، پرستاری، مشاوره روانشناسی و مشاوره در گروه های مختلف توانبخشی را به صورت رایگان به نیازمندان این منطقه ارائه خواهند داد. 

وی ازشناسایی افرادکم بضاعت و بی بضاعت از سوی فرمانداری و خرید نسخ دارویی تجویز شده به افراد، همانند سال های گذشته خبر داد.

مدیر اجرایی مرکز بسیج جامعه پزشکی دانشگاه افزود: با توجه به شعار همیشگی  پیشگیری بهتر از درمان است، کارشناسان آموزش بهداشت بسیج جامعه پزشکی با تشکیل جلسات آموزشی برای خانواده ها و معلمان به صورت رایگان و توزیع پمفلت های آموزشی در خصوص مشاوره روانشناسی و توانبخشی، نسبت به آموزش و ارتقای آگاهی ساکنان این منطقه اقدام می کنند.

گفتنی است برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، بازدید از مراکز تحقیقاتی و علمی ، دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری کارگاه های آموزشی فرهنگی را از دیگر برنامه های هفته بسیج در دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار