شیراز؛

اجلاسیه سراسری نماز در شیراز

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: نتیجه ترک نماز افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس گفت: خانواده ها باید در پایبندی به نمازحساسیت داشته باشند و بدانند کودکان ازنحوه پایبندی آنان به اقامه نماز الگو می گیرند.
وی افزود: شرایط اجتماعی جوامع به گونه ای است که دشمنان به راحتی می توانند به ارزش های ذهن فرزندان ما دسترسی داشته باشند و آن ها را به سرقت ببرند و نماز همان حصاری است که از هویت انسانی حفاظت می کند.
ایمانی با بیان اینکه ارگان های مختلف فارس باید در ترویج نماز از یکدیگر سبقت گیرند، یاد آور شد: وجود منکر درجامعه بیانگرآن است که نماز جایگاه واقعی خود را در جامعه ما کسب نکرده است و ساماندهی این موضوع نیازمند توجه همگانی است.
محمد علی افشانی استاندار فارس نیزبا بیان اینکه پای‌بندی به نماز باید در اعمال انسان ظهور داشته باشد گفت: نماز با ضایع کردن حق مردم سازگاری ندارد چراکه انسان نمازگزار موظف است حق الناس را رعایت کند.
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ترویج نماز نیازمند حرکت جهادی در جامعه است و برای داشتن جامعه ‌ای که قرآن مجید به عنوان الگو معرفی کرده است باید نماز جایگاه واقعی خود در جامعه را پیدا کند.
حجت‌الاسلام سقاچی افزود: براساس ارزیابی ستاد اقامه نمازکشور،16 اداره فارس مقام اول تا سوم را در ترویج ، اقامه و برپایی نماز در کشور کسب کرده اند.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: اجلاسیه ، سراسری ، نماز ، شیراز ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.