مدیر روابط عمومی فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور گفت : بر اساس آخرین گزارش های مرکز کنترل فضای کشور تمامی پرواز ها روز یکشنبه 21 آذرماه سال 95 در وضعیت عادی به سر می برند.

یدالله آقایی مدیر روابط عمومی فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت پروازهای کشور صبح امروز اظهار کرد : بر اساس آخرین گزارش ها از مرکز کنترل فضای کشور از بامداد روز یکشنبه 21 آذرماه  تا ساعت 10 صبح روز جاری تمامی پرواز ها به ویژه پروازهای اردبیل ، کرمانشاه ، شیراز ، یزد ، اصفهان ، مشهد ، بندرعباس ، رشت در حالت عادی به سر می برد و تاکنون با هیچ مشکلی مواجه نشده است  .

وی ادامه داد : وضعیت جوی و دید کافی در  پروازهای کشور از شرایط مساعدی برخوردار است بنابراین تاکنون با تاخیر یا کنسلی پروازها در فرودگاه های کشور مواجه نشده ایم . 

آقایی تصریح کرد : در حال حاضر فرودگاه زاهدان در وضعیت جوی مه آلود و دید 6 کیلو متری مواجه است با این وجود پروارزهای این فرودگاه نیز روند عادی خود را دارد همچنین در فرودگاه اصفهان با دید 5 کیلو متری و مه صبحگاهی تمام پرواز ها تاکنون انجام شده است .



انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار