مشهد،

اردیبهشت 96؛ نقطه عطف دیپلماسی عمومی شهرداری مشهد

با توجه به معرفی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 و به منظور معرفی مشهد و ظرفیت‌های آن به جهان اسلام، اجلاس شهرداران جهان اسلام به میزبانی شهرداری مشهد در برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رییس اداره روابط خارجی شهرداری مشهد در نشست رییس شورای اسلامی شهر مشهد با اعضای دبیرخانه اجلاس شهرداران جهان اسلام که در محل دبیرخانه رویدادهای بین‌المللی شهرداری مشهد برگزار شد، گفت: با توجه به معرفی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017، برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای از سوی شهرداری مشهد انجام شده است.
حسین کشیری افزود : در این راستا اردیبهشت ماه سال 96 اجلاس شهرداران جهان اسلام به میزبانی شهرداری مشهد به منظور معرفی مشهد و ظرفیت‌های آن به جهان اسلام برگزار می‌شود.
وی گفت: این اجلاس که یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های شهرداری مشهد در سال 2017 است، به مدت سه روز پنجم تا هفتم اردیبهشت ماه سال 96 با حضور شهرداران شهرهای اسلامی و شهرهایی که شهروندان مسلمان‌نشین دارند، برگزار خواهد شد.
کشیری ادامه داد: از ماه‌های گذشته هماهنگی‌های مربوطه با وزارت امور خارجه انجام و پیش‌ دعوتنامه‌ها به حدود 35 شهر اسلامی ارسال شده است.
وی افزود: تاکنون حضور 14 شهردار از شهرهای اسلامی در این اجلاس قطعی شده است.
رییس اداره روابط خارجی شهرداری مشهد تصریح کرد: از برنامه‌های این اجلاس می‌توان بحث و بررسی موضوعات مختلف شهری، تورهای بازدید از ظرفیت‌های شهر مشهد، معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و ... اشاره کرد.
وی در پایان با بیان اینکه جمع زیادی از شهرداران شهرهای اسلامی در این اجلاس حضور خواهند داشت، گفت: برگزاری این اجلاس یک موفقیت برای شهرداری مشهد محسوب می‌شود.
انتهای پیام//ح.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار