اظهارات وزیر بازرگانی پیشنهادی ترامپ، انتقاد برخی مقامات انگلیسی و نگرانی دولت آینده آمریکا نسبت به روابط لندن-واشنگتن را به دنبال داشته است.

اظهارات پیشین وزیر بازرگانی ترامپ درباره برکسیت حاشیه ساز شدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تایم؛ اظهارات پیشین ویلبور راس، وزیر بازرگانی پیشنهادی دونالد ترامپ درباره بهره برداری از "فرصت برکسیت" و دعوت از رقبای انگلیس برای خروج سرمایه از این کشور موجب بروز نگرانی در دولت آینده آمریکا شده است.

وی پیش از اینکه به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت بازرگانی دولت ترامپ معرفی شود در جمع تجار قبرسی گفته بود: خروج انگلیس از اتحادیه اروپا یک "فرصتی خدادادی" برای رقبای مالی و انتقال سرمایه و کسب و کار به خارج از انگلیس است. پس از همه پرسی برکسیت، انگلیس با سردرگمی مواجه بوده و دوری از این شرایط اجتناب ناپذیر است.

این تاجر میلیاردر قرار است در دولت ترامپ مسئول مذاکرات تجارت آزاد با انگلیس باشد. با این حال، اظهارات گذشته "راس" انتقاد برخی مقامات انگلیسی و نگرانی دولت آینده آمریکا نسبت به بهره برداری او از انزوای اقتصادی انگلیس پس از برکسیت را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار