نخست وزیر فرانسه گفت این کشور باید بودجه نظامی خود را به منظور حضور در جنگی طولانی علیه تروریسم افزایش دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، نخست وزیر فرانسه در انجامنا اعلام کرد فرانسه باید برای «جنگی طولانی» علیه تروریسم آماده شود و باید در سال های آینده بودجه نیروهای مسلح را افزایش دهد.

برنار کازنوو در دیدار با نیروهای فرانسوی موسوم به «بارکان در ساحل» اعلام کرد "کشور ما باید به گزینه های بودجه بلند پروازانه و هوشیارانه ای به سود نیروهای مسلح دست بزند. فرانسه باید به نحوی پایدار تلاشی را که در این قاره در حمایت از دفاع و امنیت فرانسه آغاز کرده است، ادامه دهد».

کازنوو افزود «ما باید برای جنگی طولانی در محیطی راهبردی که به طور عمیقی اصلاح شده باشد، آماده شویم و هیچ دولتی هرگز نمی تواند از چنین مسئولیتی شانه خالی کند».

نخست وزیر فرانسه بیان داشت «ما باید همه جا با سرسختی با گروه های تروریستی مبارزه کنیم و تا شکست کامل آنها به مبارزه ادامه دهیم».

کازنوو همچنین گفت «رئیس جمهور منابع لازم برای نیروهای مسلح را در اختیار آنها قرار داده است تا ماموریت خود را به انجام برسانند».

نخست وزیر فرانسه همچنین گفت «بعد از دهه ها، برای نخستین بار نفرات نیروهای مسلح افزایش یافته است و بودجه وزارت دفاع در سال 2017 شاهدی است بر آن».

کازنوو افزود بودجه وزارت دفاع برای دوره 2019 -2015 به میزان 3.8 میلیارد یورو افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار