ارتش سوریه امنیت و ثبات را به روستای شریفه در حومه شمالی حمص بازگرداند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، گروه تروریستی داعش آب آشامیدنی شهر حلب را از مرکز اصلی آن در دو منبع واقع در رود فرات قطع کردند.

مهندس فاخر حمدو، مدیر شرکت آب شهر حلب اعلام کرد: تروریست های داعش ساعت 6 صبح روز گذشته (جمعه) آب آشامیدنی شهر حلب را از مرکز اصلی، که آب آن از دو منبع "فرات و خفسه" واقع در رود فرات تامین می شد، قطع کردند.

وی گفت: شرکت آب با همکاری نیروهای هلال احمر به دنبال برقراری مجدد جریان آب هستند و این اقدام تروریست ها برای فشار بر اهالی حلب نشان‌دهنده تلاش های ناموفق آنها در مقابل پیشروی ارتش و نیروهای مسلح سوریه در محله های شرقی حلب است.

از سوی دیگر، ارتش و نیروهای مسلح سوریه امنیت و ثبات را به روستای شریفه در 60 کیلومتری غرب شهر تدمر در حومه شمالی حمص بازگرداندند.

ارتش سوریه در عملیاتی دقیق و متمرکز، محل تجمع تروریست های داعش و محورهای ارتباطی آنها را در اطراف فرودگاه تی فور هدف قرار داد و پس از به هلاکت رساندن شمار زیادی از عناصر تروریستی توانست امنیت و ثبات را در روستای شریفه برقرار کند.

در شهر رقه نیز در حمله جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی به شهرک "دبسی عفنان" 7 غیرنظامی کشته و 22 نفر زخمی شدند.

به گزارش مرکز پزشکی این منطقه، 3 کودک از جمله کشته‌شدگان این حمله بوده‌اند. حمله‌ای که خانه های مردم  و نه مراکز تروریست های داعش را هدف قرار داده است.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار