رادیو رفسنجان با 900 ساعت تعهد سالانه با 11 برنامه در رفسنجان فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، جشن 17 سالگی رادیو رفسنجان دیشب با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در سالن شهید ذکریای این شهر برگزار شد.

مهدی حسن‌خانیمدیر رادیو رفسنجان در حاشیه این جشناظهار داشت: رادیو رفسنجان 17 سال قبل با یک ساعت برنامه کار خود را آغاز کرد.
وی ادامه داد: امروز رادیو رفسنجان با 900 ساعت تعهد سالانه با 11 برنامه در خدمت مردم رفسنجان فعالیت می‌کند.
مدیر رادیو رفسنجان گفت :در آخرین نظرسنجی از 23 درصد شنونده 80 درصد رضایتمندی از برنامه‌ها و 15 درصد از کسانی که نارضایتی داشتند علت را کمبود زمان پخش و عدم پوشش کامل شهرستان رفسنجان عنوان کردند.
وی تصریح کرد: شهرداری رفسنجان از 800 نفر در مورد رادیو رفسنجان نظرسنجی انجام داده که بیش از 44 درصد از شهروندان رادیو گوش می‌کردند و از 530 نفر از کسانی که رادیو گوش دادند، 56 درصد نمرات خوب، عالی و بسیار خوب را به برنامه‌های رادیو رفسنجان دادند.
حسن‌خانی خاطرنشان کرد: در 9 ماهه گذشته با توجه به نام‌گذاری سال 3 هزار و 300 دقیقه برنامه ویژه اقتصاد مقاومتی داشتیم و در برنامه‌های سرگرمی و تفریحی هم به بحث اقتصاد مقاومتی توجه شده است.
وی ادامه داد: همچنین 60 برنامه در 9 ماهه گذشته با حضور مسئولان اجرا شد که پاسخگوی مشکلات مردم بودند و این مهم جزو رسالت ما است که برای مردم کار کنیم.
مدیر رادیو رفسنجان افزود: با توجه به اینکه ساعت پوشش برنامه کم است اما تلاش می‌کنیم در زمینه جلب رضایت شنوندگان رادیو اقدام کنیم.
وی عنوان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان، محرم و صفر سخنرانی‌های اساتید در شهرستان را ضبط و پخش می‌کنیم و خطبه‌های نماز جمعه هم هر شنبه از رادیو به‌طور کامل پخش می‌شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: رادیو ، رفسنجان ، تعهد ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار