کرمان؛

دیدار مقامات ارشد قضائی استان با خانواده اولین شهید طلبه انقلاب در کرمان

رئیس کل دادگستری استان با حضور در منزل برادر شهید والامقام حسن توکلی زاده به مقام شامخ این شهید ادای احترام نمود.

دیدار مقامات ارشد قضائی استان با خانواده اولین شهید طلبه انقلاب در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان یدالله موحد، رئیس کل دادگستری کرمان به همراه جمعی از معاونین دادگستری استان با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین علی توکلی زاده برادر اولین شهید طلبه استان کرمان شهید حسن توکلی زاده ، با خانواده ایشان دیدارو از مقام شامخ این شهید والامقام تجلیل کرد.

رئیس شورای قضائی استان کرمان در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان گفت: شهیدان صدر انقلاب اسوه های فراموش نشدنی هستند که با عشق و ایمان به اسلام و قرآن جان خود را در طبق اخلاص نهاده و ایثار و فداکاری را با خون خویش ترسیم نمودند تا انقلاب از ریشه، محکم و جاوید بماند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تصریح کرد: بسی مایه فضیلت است که یاد شهدا را زنده بداریم  تا چراغ هدایت راه تبار عاشقان و نوید بخش بشارتی نو باشد.

موحد، با تجلیل از صبر و صلابت و بصیرت خانواده شهید توکلی زاده،گفت : بهترین نمونه در  ارائه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه و حاکمیت این روح الهی در سطح جامعه  است که شایسته تجلیل و سپاس است.

وی  خاطر نشان کرد : با امید به اینکه فضای معنوی که مد نظر امام خمینی(ره) و اولیای معزز دین مبین اسلام خصوصا مقام معظم رهبری بوده است به تدریج در همه ی جوامع اسلامی، حاکم و تحکیم و تقویت یابد.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار