رییس سرپرستی منطقه یک بانک شهر از رشد ٨٨ درصدی منابع مردمی این بانک نسبت به پارسال خبر داد.

رشد ٨٨ درصدی منابع مردمی در بانک شهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدرضا صبوری در نشست خبري با اصحاب رسانه در رابطه با فعالیت های صورت گرفته سرپرستی منطقه یک بانک شهر در ایام نوروز اظهار کرد: این منطقه در راستای ارایه خدمات مناسب و متمایز به شهروندان در ۱۵ روز پایان سال یک ساعت افزایش ساعت کاری برای شعب در نظر گرفته است .

وي با بيان اينكه همه پیشخوانهای شهرنت بانک شهر در منطقه یک امادگی ارایه خدمات شبانه روزی و بدون وقفه را به شهروندان دارند، افزود: در ایام تعطیلات با ایجاد ۱۱ شعبه کشیک (شعبه مشهد، میدان شهدا، بلوار سجاد، خسروی نو ،میدان راهنمایی ،  امام رضا ، بجنورد، بیرجند، کرمان ،رفسنجان، زاهدان ) خدمات کامل را به مشتریان ارایه  خواهد شد.  

رییس سرپرستی منطقه یک بانك شهر بیان کرد: بانک شهر جهت ارایه خدمات به زايران حضرت رضا (ع) با استقرار یک دستگاه شهرنت و یک دستگاه خودروی خودپرداز سیار در کمپ زایر پذیر غدیر در ورودی شهر  تمام خدمات بانکی را در دسترس انها قرار گرفته است. 

صبوری گفت: در حال حاضر بانک شهر ۱۶ شعبه در ۴ استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان را دارد که این ۱۶ شعبه نیز زیر مجموعه منطقه یک قرار دارند.

وی  با اشاره به ارایه خدمات بانک در منطقه یک شامل ۵ استان (خراسان رضوی، خراسان شمالی ،خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان )  مشتمل بر۱۴شهر (مشهد،طرقبه ،نیشابور،سبزوار،قوچان ،تربت حیدریه ،زاوین،بجنورد،بیرجند،زاهدان،چابهار،کرمان ،رفسنجان،جیرفت) اظهار كرد :این منطقه دارای ۱۸ شعبه ، ۲۲باجه و ۳۵ شهرنت است،همچنین ۱۶۰دستگاه ATM و بیش از ۳۸۰۰ دستگاه pos است که برای ارایه خدمات در دسترس عموم شهروندان قرار گرفته است .

رییس سرپرستی منطقه یک بانك شهر با اشاره به افزايش منابع اين بانك نيز گفت: منابع بانک شهر رشد ۸۸ درصد را همراه داشته است  که اين نشان از استقبال و اعتماد عموم مردم نسبت به اين بانك است. 

صبوری ادامه داد: مصارف ابتدای سال ۴ هزار میلیارد ریال و در  انتهای سال ۶ هزار میلیارد ریال بوده است كه  نشان رشد ۵۰ درصدي ان است. 

وی در ادامه از افتتاح شعبه بلوار هاشمیه مشهد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با اشاره به استقبال خوب مردم مشهد از ارایه خدمات بانک شهر  و به جهت ارایه هر چه بهتر خدمات و توسعه فضای شعب  دوازدهمین شعبه شهر مشهد در  اوایل سال اینده در بلوار هاشمیه افتتاح خواهد شد.

رییس سرپرستی منطقه یک بانك شهر همچنين اضافه كرد: طی توافق های انجام شده بین شهرداری  قوچان و بانک شهر  بعد از استقرار اولین پیشخوان شهرنت قوچان در خیابان امام خمینی این شهر ،بزودی اولین باجه درجه یک بانک شهر جنب ساختمان شهرداری قوچان افتتاح می شود.

انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.