مدیر جهاد کشاورزی چاراویماق از رشد 2 برابری تسهیلات پرداختی به بخش کشاورزی این شهرستان در سال گذشته در مقایسه با سال 91 خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛احمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت 570 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی در سال 95، اظهار کرد: تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی چاراویماق به کشاورزان روند صعودی داشته و در مقایسه با سال 94 نیز حدود 11 درصد رشد داشته است.
 
وی گفت: از 570 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده، 406 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای طرح های زراعت، باغبانی و دامدرای و 164 میلیارد ریال به عنوان تسهیلات سرمایه ­ای برای طرح­ های مکانیزاسیون و شیلات پرداخت شده است.
 
احمدی افزود: در سال گذشته و از محل تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون،152 میلیارد ریال برای خرید 377 دستگاه انواع ماشین آلات کشاورزی شامل 161 دستگاه تراکتور، 39 دستگاه کمباین و 177 دستگاه انواع ادوات کشاورزی به کشاورزان شهرستان چاراویماق پرداخت شد.
 
وی اضافه کرد: این شهرستان برای سومین سال متوالی در جذب تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون رتبه اول استانی را کسب کرد.
 
احمدی اظهار کرد: موفقیت در کسب رتبه برتر جذب تسهیلات مکانیزاسیون و رشد و افزایش تسهیلات پرداختی به کشاورزان منطقه، در راستای افزایش تولید محصولات کشاورزی و رونق اقتصادی منطقه و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی بوده و نتیجه تلاش مجموعه کارکنان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی شهرستان است.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.