شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در جریان معاملات امروز با رشد ۷۰. ۳۲۳ واحدی به پله ۷۸ هزار و ۴۵۶ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۶۲. ۱۵۴ واحدی به پله ۷۸ هزار و 287 واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲۹۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۴۱ میلیارد و ۳۶۶ میلیون سهم طی ۱۱ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده آپ، رمپنا، فاراک، واتی، وساپا، خساپا و حکشتی با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرا بورس در آغاز معاملات روز جاری با ۳۰. ۴ واحد رشد به پله ۹۰۰ هزار و ۷۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲۳۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۲ میلیارد و ۱۹۵ میلیون سهم طی ۶ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش معاملات در بورس 323 واحد رشد کرد
 
 شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در جریان معاملات امروز با رشد ۷۰. ۳۲۳ واحدی به پله ۷۸ هزار و ۴۵۶ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳ میلیارد و ۶۶۶ میلیون سهم طی ۸۳ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده با نماد خساپا، خودرو و خپارس با روند صعودی و نماد فولاد، اخابر و همراه با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرا بورس در جریان معاملات روز جاری با ۸۰. ۱۷ واحد کاهش به پله ۹۱۴ هزار و ۲۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۶۲ میلیارد و ۲۸۲ میلیون سهم طی ۳۱۹ هزار نوبت معاملاتی است.

حافظ به قله 78 هزار و 383 واحدی رسید
 
شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در پایان معاملات امروز با رشد ۸۸. ۲۵۰ واحدی به پله ۷۸ هزار و ۳۸۳ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و ۴۴۲ سهم طی ۱۰۷ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده خساپا، رمپنا، خودرو با روند صعودی و نماد فولاد، اخابر، همراه، فارس با روند نزولی کار خود را به پایان رسانید.

شاخص کل فرا بورس در پایان معاملات روز جاری با ۹۰. ۱۲ واحد کاهش به پله ۹۰۹ هزار و ۳۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۹۶ میلیارد و ۸۱۴ میلیون سهم طی ۶۰ هزار نوبت معاملاتی است.



ارزش معاملات در بورس 323 واحد رشد کرد/حافظ به قله 78 هزار و 383 واحدی رسید

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار