نماینده دولت مستعفی یمن در سازمان ملل از تلاش این دولت برای جمع آوری اطلاعات درباره به گفته او دخالت‌های ایران در یمن خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از الشرق الاوسط، «خالد الیمانی» نماینده دولت مستعفی یمن در سازمان ملل مدعی شد دولت مستعفی این کشور بنا به درخواست سازمان ملل برای گردآوری اسناد و اطلاعاتی مبنی بر به اصطلاح دخالت ایران در یمن، تلاش می کند.

وی مدعی شد دولت منصور هادی با همکاری برخی کشورها برای جمع آوری اسناد و اطلاعات مربوطه درباره دخالت های ایران در منطقه، اقدام می کند.

الیمانی با تاکید بر اینکه دولت هادی برای جمع آوری این اسناد با سلسله مشکلاتی روبرو است، در ادامه اظهارات بی اساس خود ادعا کرد تهران به نابودی آثاردخالتش، اقدام می کند و هیچ سند و مدرک محکمی از خود در یمن بر جای نمی گذارد.

وی تاکید کرد همه اطلاعات و مدارکی که بر دخالت ایران در یمن دلالت دارد، به یک کار تخصصی نیاز دارد و این همان چیزی است که دولت مستعفی یمن در حال حاضر آن را با کمک طرف های مربوطه انجام می دهد.

وی همچنین به تحرکات روسیه در بحران یمن اشاره کرد و مدعی شد تحرکات روسیه با توجه به اظهارات معاون وزیر خارجه آن در ژنو نگران کننده است، بویژه اینکه روسیه ورود به الحدیده را نمی پذیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار