کرمان؛

ورزشکاران کرمانی پیش به سوی خلق حماسه ای ماندگار

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان گفت: جامعه ورزش و جوانان کرمان، یک بار دیگر برای اثبات پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی، حماسه ماندگار انتخابات جاری را به زیبایی در تاریخ پرافتخار کشور ثبت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، منصور دامغانی، حضور آگاهانه و حامی در این انتخابات را وظیفه شرعی جامعه ورزش و جوانان دانست و افزود: بدون شک اهالی ورزش و جوانان همچون دیگر مردان ولایتمدار به توطئه های دشمنان که تلاش می‌کنند مشارکت مردم کاهش یابد، آگاهی و شناخت کافی دارند و آماده اند تا بار دیگر حماسه ماندگاری را خلق کنند.

وی تأکید کرد: جامعه ورزش و جوانان نیک می‌داند حضور پر قدرت در عرصه‌های گوناگونی که موجبات بر افراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران شده، در سایه آرامش کشور، عزت و اقتدار ایران اسلامی ایجاد شده است.

دامغانی با بیان اینکه این مهم تنها با مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات دوره‌های گذشته رقم خورده، تصریح کرد: در همین راستا جامعه ورزش و جوانان، یک بار دیگر برای اثبات پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همگام با سایر مردم ولایتمدار، حماسه ماندگار ۲۹ اردیبهشت ۹۶ را به زیبایی در تاریخ پرافتخار کشور ثبت می‌کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار