روابط عمومی حوزه هنری استان فارس اعلام کرد: آموزش هنر و ادبیات در مدرسه تابستانه حوزه هنری فارس برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هاشم کرونی مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان فارس از آغاز فعالیت مدرسه تابستانه هنر با هدف آموزش مفاهیم ادبی و هنری با کیفیتی مطلوب به علاقه‌مندان خبر داد و گفت: مرکز آفرینش‌های ادبی و واحد آموزش و پژوهش برنامه‌ای دقیق و حرفه‌ای تدارک دیده است.

کرونی افزود: طرح آموزشی تابستانه حوزه هنری شامل کلاس‌های ده جلسه‌ای و کارگاه‌های تخصصی است و علاقه‌مندان به رشته‌های هنری و ادبی میتوانند با شرکت در برنامه‌های مختلف، علاوه بر بهره‌مندی از آموزش‌های تخصصی گواهی پایان دوره دریافت کنند.
 
وی ادامه داد: در بخش ادبیات آموزش " قصه نویسی و قصه گوئی" و "فن بیان و مهارت قصه خوانی "ویژه ی کودکان برگزار خواهد شد و علاوه برآن  آموزش "فن شعر و مهارت مشاعره "و فیلمنامه  نویسی از جمله آموزش های تخصصی است که برای نوجوانان در نظر گرفته شده است.
 
کرونی بیان کرد: کارگاه"  شناخت داستان‌های فانتزی" و " از داستان تا فیلمنامه" با هدف دانش افزائی و افزایش مهارت نویسندگان جوان برگزار می شود.
 
مدیر مدرسه تابستانه حوزه هنری استان فارس نیز طرح آموزشی تابستانه پیش‌بینی شده را شامل کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی دانست و گفت: در بخش هنر، آموزش" طراحی و نقاشی "، "سفالگری"، " خلاقیت و بازی " و " مبانی عکاسی "ویژه‌ی کودکان برگزار می‌شود.
 
بیژن کیا با بیان اینکه کلاس‌هایی نیز برای نوجوانان پیش‌بینی شده است، آموزش"ساخت انیمیشن"، "فیلمنامه نویسی "و " مبانی هنرهای تجسمی " را از برنامه‌های مورد نظر در مدرسه تابستانه ادبی هنری حوزه هنری فارس اعلام کرد.
 
وی اظهار داشت: کارگاه" مبانی تصویر برداری"، " نورپردازی در فیلمسازی " و " تاریخ سینما" با هدف دانش افزائی و افزایش مهارت هنرمندان جوان برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است علاقه‌مندان به ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی مدرسه تابستانه ادبی هنری حوزه هنری فارس، می‌توانند به این اداره کل در انتهای بلوار رحمت، پشت باغ جنت مراجعه یا با شماره‌ تلفن‌های 3-07138337941 داخلی 114 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.