رابطه «تب کریمه کنگو» با «گرانی گوشت»/شایع‌ترین مشکل روزه داری در ماه رمضان/ علت توزیع سرم هندی در داروخانه‌ها/ويزيت رايگان در امام زاده صالحبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.


نمونه سوالات امتحانی از برخی دروس پرچالش برای دانش آموزان در پایه‌های تحصیلی مختلف را در ادامه مشاهده کنید.

عضو کار گروه تخصصی صنایع غذایی انجمن مدیریت کیفیت ایران در خصوص شایعه ارتباط تب کریمه کنگو و نوسانات فعلی قیمت بازار گوشت توضیحاتی را ارائه داد.

یک متخصص تغذیه گفت: در روزهای ماه مبارک رمضان کاهش تحرک بدنی، کاهش مصرف فیبر‌ها و مایعات در افراد، تاثیر بسیار در بروز و شیوع یبوست دارد.

مصرف دمنوش‌های معرفی شده در این بخش به شما کمک می‌کند تا حافظه‌ای قوی‌تر داشته باشید.

مشکلات چشمی به ویژه نزدیک بینی یک پدیده شایع در عصر کنونی است و بسیاری از کودکان از سنین خردسالی به آن مبتلا هستند، تا زمان بزرگسالی و درمان کامل، استفاده از برخی روش‌های درمانی ساده می‌تواند موثر باشد.

رئیس سازمان غذا و دارو نسبت به خبر واردات سرم در کشور واکنش نشان داد و گفت: با ورود مجدد تولیدات سرم ۲ شرکت تولیدکننده، واردات از نیمه دوم سال ۹۵ متوقف شد.

با مطالعه راهکارهایی که در مطلب زیر ارائه شده است می‌توانید پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کنید.

بنیان‌گذار بنیاد بیماری‌های نادر ایران گفت: طرح نسخه‌های شفابخش رمضان (۲) با هدف ویزیت رایگان مردم در امامزاده صالح از نیمه دوم ماه رمضان آغاز می‌شود.

دبیر انجمن داروسازان ایران گفت: کارخانه‌های تولید کننده دارو در داخل تمام نیاز کشور در زمینه تولید سرم را تامین و واردات آن انجام نمی‌شود.

لبنیات به دلیل دارا بودن ویتامین D و نیز کلسیم بین دوستداران سلامتی مشهور است، اما کارشناسان به تازگی یک ویتامین بسیار ضروری برای بدن را در لبنیات کشف کرده‌اند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار