افشای طرح سیا برای رهگیری پیامک های تلفن همراه

سایت ویکی لیکس مجموعه ای جدید از اسناد محرمانه سازمان سیا را منتشر کرد که به طرح رهگیری پیامک های گوشی های دارای نرم افزار اندروید مربوط می شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ به نقل از اسپوتنیک، سایت ویکی لیکس با انتشار اسنادی تحت عنوان «والت» مجموعه ای جدید از اسناد محرمانه سازمان سیا را منتشر کرد که به طرح سازمان اطلاعات آمریکا درباره رهگیری پیامک های گوشی های دارای نرم افزار اندروید مربوط می شود.

در سایت ویکی لیکس در خصوص این موضوع آمده است: ویکی لیکس اسنادی درباره پروژه «Highrise» سازمان سیا را منتشر کرد که برای گوشی های آندروید در نظر گرفته شده است. این برنامه پیامک ها را به آدرس دیگری ارسال می کند که می توانند توسط یکسری ابزار کنترل- IoC- مورد استفاده قرار گیرند.

 برنامه «های رایز» می تواند پیامک های ارسالی و دریافتی از آندروید را رهگیری کند و کانال محرمانه ای مرتبط با پست دریافت اطلاعات ایجاد کند.

مجموعه جدید افشاگری، بزرگترین نشت اسناد محرمانه سازمان اطلاعات آمریکا به حساب می آید که شامل بیش از 8700 سند و فایل حاوی اطلاعات سری و محرمانه سازمان سیا است که در شبکه داخلی مرکز اطلاعات سایبری در ستاد سیا در «لنگلی» ایالت ویرجینیا نگهداری می شود.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار