کرمان؛

سوهان زرند ظرفیتی برای اشتغال زایی

با ثبت ملی سوهان شهرستان زرند و کیفیت بالای این سوهان نسبت به سوهان قم ،لذا با گسترش این صنعت در این شهرستان می توان برای بیش از 400 نفر اشتغالزایی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه جهش بزرگی در اقتصاد مقاومتی شهرستان زرند به وجود آمده است، گفت: با ارتقاء سازمان های اشتغالزایی همچون سازمان صنعت، معدن و تجارت؛ سازمان جهاد کشاورزی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، می توان اشتغال این شهرستان را به نقطه مطلوب رساند.
حسین امیری خامکانی بر لزوم فعال شدن زیر ساخت های شهرستان زرند در زمینه گردشگری، افزود: شهرستان زرند با پتانسیل و ظرفیت بالایی که دارد می تواند با همت مردم، در زمینه گردشگری به قطب گردشگری استان تبدیل شود.
وی یادآورشد: شهرستان زرند با بیش از 45 هزار اراضی باغی و زراعی با کمبود آب مواجه است که امید می رود با تدبیر دولتمردان این مسئله مرتفع شود.
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ثبت ملی سوهان شهرستان زرند، تصریح کرد: این سوهان نسبت به سوهان قم از کیفیت بالاتری برخوردار است لذا با گسترش این صنعت در شهرستان زرند می توان بیش از 400 نفر اشتغالزایی کرد.

انتهای پیام/ی

سوهان زرند ظرفیتی برای اشتغال زایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار