کرمان؛

تدوین سند جامع اوقات فراغت کوهبنان

فرماندار شهرستان کوهبنان گفت: سند جامع اوقات فراغت کوهبنان تدوین می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  مهدلو، فرماندار شهرستان کوهبنان با اشاره به تدوین سند اوقات فراغت در این شهرستان گفت: با تدوین این سند ، تمامی ارگانهای مرتبط بااوقات فراغت موظفند دراین زمینه برنامه ریزی کرده ودرغنی سازی اوقات فراغت نقش به سزایی داشته باشند.


وی افزود: سامانه مشترک اوقات فراغت از سال آینده راه اندازی می شود تا از موازی کاری ها جلوگیری و با بسیج امکانات همه دستگاه ها، در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان گام های بزرگتری برداشته شود.


مهدلو تصریح کرد: در سند جامع اوقات فراغت دانش آموزان تاکید شده که فرزندان خانواده های محروم بتوانند بدون پرداخت هزینه در کلاس های اوقات فراغت شرکت کنند.


وی با اشاره به تمرکز بخشی از برنامه ها در مناطق حاشیه ای و محروم اظهار کرد: حرفه آموزی یکی از اصول اصلی در برنامه های اوقات فراغت است.


مهدلو گفت: بیش از دو هزار دانش آموز کوهبنانی در برنامه های فرهنگی ،ورزشی واوقات فراغت آموزش و پرورش طی تابستان امسال شرکت می کنند.


وی افزود: تابستان بهترین فرصت برای اجرای اهداف نظام درباره جوانان و نوجوانان است تا این دانش آموزان در مسیری قرار گیرند که همان مسیر انقلاب است.


گفتنی است: کلاس های اوقات فراغت ازدهم تیر دربیش از 15پایگاه آغاز شده وتاپایان شهریور ادامه دارد.


انتهای پیام/س

 

تدوین سند جامع اوقات فراغت کوهبنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار