خلیلی گفت: کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید و مجوز ساخت ۴ سازه دریایی سواحل کشورموافقت کرد.

اخذ مجوز های لازم برای ساخت سازه های دریایی الزامی شد به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان حمید خلیلی  مسئول دبیرخانه کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پس از دریافت مدارک متقاضیان از طریق سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور به آدرس SM.PMO.IR درخواست‌های آنان از دیدگاه حقوقی، امور بندری، اموردریایی، حفاظت ایمنی و محیط زیست، سازه دریایی و مهندسی سواحل این درخواست‌ها مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت.

رئیس اداره مدیریت سواحل و بنادر  افزود: کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی با حضور اکثریت اعضا و مشاورین در نهایت با تمدید مجوز ساخت کارگاه شناور‌های دریایی و نیز ساخت مرکز تعمیر شناور در استان بوشهر موافقت کرد.

وی اظهار داشت: این کمیته همچنین با تمدید مجوز ساخت بندر صیادی امام (ره) در استان خوزستان و تمدید موافقت اولیه مجموعه تفریحی شهرداری نوشهر در سواحل شمال کشور موافقت کرد.

بر اساس این گزارش طبق بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلس و الحاقیه تبصره مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا بهره برداری از تاسیسات و تجهیزات فاقد مجوز از طریق مراجع ذیصلاح قانونی در سواحل کشور جلوگیری کند.

این اقدام به منظور حفاظت از سواحل کشور از آسیب‌های ناشی از ساخت و ساز‌های غیراصولی مربوط به تاسیسات دریایی و بندری است و تمام متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی موظفند قبل از هرگونه اقدام جهت ساخت سازه دریایی از سازمان بنادر و دریانوردی مجوز‌های قانونی رااخذ کنند.

انتهای پیام/

موافقت با ساخت 4 سازه دریایی در سواحل شمال و جنوب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار