فرماندار جیرفت از افتتاح 2 طرح آب و فاضلاب شهری و یک طرح آب و فاضلاب روستایی با 15 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در ساردوییه جیرفت خبرداد.

بهره برداری از سه طرح آب و فاضلاب در ساردوییهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان احمد امینی روش ، فرماندار جیرفت گفت:  طرح آبرسانی به شهرک بنیاد مسکن ساردوییه نیز به طول 2 و نیم کیلومتر به قطر 250 میلی متر پلی اتیلن به بهره برداری رسید وهفت میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات داخلی در این طرح هزینه شده است.

وی افزود: این شهرک قبل از این فاقد آب آشامیدنی بود و به صورت سیار آبرسانی می شد که با اجرای این 2 طرح دیگر مردم این شهر مشکل آب آشامیدنی نخواهند داشت.

امینی روش تصریح کرد: همچنین ایستگاه پمپاژ شهر ساردوییه با مخزن 50 متر مکعب و با ظرفیت انتقال 40 لیتر بر ثانیه با پنج میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: آبرسانی به روستای اسفارچ ساردوییه با سه میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی نیز به بهره برداری رسید.

امینی روش با بیان اینکه 162 روستای بالای 20 خانوار در جیرفت فاقد آب آشامیدنی سالم هستند، گفت: هزار و 200 میلیارد ریال برای تامین آب شرب این روستاها اعتبار نیاز است.

وی یادآورشد: از این تعداد روستا 48 مورد آنها از طریق آبرسانی سیار خدمات دهی می شوند و در این روستاها 38 طرح نیمه تمام بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی وجود دارد که در صورت تامین اعتبار این طرح ها تا پایان امسال به بهره برداری می رسند.

انتهای پیام/ح

مناطق بدون آب جیرفت به نعمت آب سالم رسیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار