بر اساس جدیدترین آمار دولتی آمریکا، تلفات مرتبط با مصرف هروئین در این کشور از سال ۲۰۰۲ پانصد و سی و سه درصد افزایش داشته است.

فوربز: شمار مرگ‌های ناشی از مصرف موادمخدر در آمریکا از شمار مرگ‌های ناشی از تصادف بیشتر استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس جدیدترین آمار دولتی آمریکا، تلفات مرتبط با مصرف هروئین در این کشور از سال 2002 پانصد و سی و سه درصد افزایش داشته است.  پایگاه اینترنتی نشریه فوربز چاپ آمریکا با درج این خبر در گزارشی نوشت: این آمار هولناک نشان دهنده شدت این بحران رو به گسترش در آمریکاست.

گفته می شود در سال 2008 شمار مرگ های مرتبط با مصرف مواد مخدر برای نخستین بار از شمار مرگ های ناشی از تصادف ها فراتر رفت و از آن زمان این شکاف همچنان روند صعودی داشته است. انتظار می رود امسال شمار مرگ های ناشی از مصرف بیش از حد مواد مخدر از هفتاد و یک هزار نفر فراتر رود که بسیار بالاتر از میزان تلفات جنگ ویتنام برای آمریکاست که طی آن پنجاه و هشت هزار آمریکایی کشته شدند.

جدیدترین داده ها را موسسه ملی مصرف مواد مخدر منتشر کرده است که نشان می دهد، آمریکا چهارصد و چهار هزار معتاد به هروئین در سال 2002 داشت- رقمی که در سال 2016 صد و سی و پنج درصد افزایش یافت و به نهصد و چهل و هشت هزار نفر رسید. آمار تکان دهنده تر این است که موارد مرگ ناشی از مصرف بیش از حد هروئین از دو هزار و هشتاد و نه نفر در سال 2002 به سیزده هزار و دویست و نوزده نفر در سال 2016 رسید که افزایشی پانصد و سی و سه درصدی را نشان می دهد.

 

انتهای پیام/

 

مصرف بیش از حد مواد مخدر در میان آمریکایی‌ها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار