تیم آکادمی دختران باریج اسانس کاشان به مقام سومی مسابقات مینی والیبال قهرمانی کشوری (جام آینده سازان المپیک 2028) رسید.

مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس کاشان در گفتگو با  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: سومین دوره مسابقات والیبال دختر نونهالان قهرمانی کشور در شهر زنجان با مقام سومی تیم آکادمی باریج اسانس کاشان به پایان رسید.

معین حسیبی، با اشاره به اینکه تیم دختران باریج اسانس کاشان که به عنوان شگفتی ساز این دوره از مسابقات معرفی شده بود گفت: این تیم توانست در بازی رده بندی مقابل حریف خود به پیروزی فاطع دست پیدا کند و سکوی سومی مسابقات را تصاحب کند.

وی افزود:بر اساس اعلام کمیته مسابقات، فاطمه محمدی و زهرا احتساب به ترتیب به عنوان بهترین بازیکن دیدار رده بندی و بهترین اسپکر دیدار معرفی شدند و جوایزی دریافت کردند.

به‌گفته‌وی، این پیروزی مرهون تلاش و زحمات خانم حسیبی مدیرعامل باشگاه، محمدرضا واعظ مدیر باشگاه باریج اسانس کادر فنی و بازیکنان است که با غیرت و همت در کسب این پیروزی عزت و سربلندی را به ارمغان آورند.

شایان ذکر است:مبینا ارشدی، زهرا محمدی، فاطمه محمدی، فاطمه حلاج مفرد، زهرا احتساب، فاطمه عسگر حکیمی، زهرا حاجی قاسمی و زهرا سادات اسحاقی به مربیگری: صدیقه اشتری اعضای تیم آکادمی دختران باریج اسانس کاشان هستند.

 

انتهای پیام/م 

 

مقام سومی تیم والیبال باریج اسانس کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار