مدیر نظارت، اعتباربخشی و صدور پروانه های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به دخالت افراد فاقد صلاحیت و بدون مجوز در امر درمان، هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر قاسم ایزدی مدیر نظارت، اعتباربخشی و صدور پروانه های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: متاسفانه در مدت های اخیر مشاهده شده که عده ای بی توجه به اصول سلامت جامعه، از اعتقادات مردم مسلمان ایران سوء استفاده کرده و به نام طب اسلامی، اقدام به تجویزهای نامعتبر می کنند.

او ادامه داد: بی شک این موضوع تخلف محسوب می شود و دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به عنوان زیرمجموعه وزارت بهداشت و درمان کشور، با این موضوع برخورد خواهد کرد.

دکتر ایزدی با اشاره به اینگونه اقدامات با سوء استفاده از اعتقادات دینی و مذهبی مردم و به نام دین و اهل بیت(ع)، افزود: این افراد بدون صلاحیت علمی لازم و تنها با استنباط شخصی، روند درمان مردم را دچار اختلال کرده و حتی در مواردی، داروهای تجویزشده پزشکان را نیز زیر سوال برده و در حقیقت با جان بیماران بازی می کنند.

مدیر نظارت، اعتباربخشی و صدور پروانه های معاونت درمان دانشگاه خطاب به مردم استان فارس، نسبت به مراجعه به این افراد هشدار داده و از مردم خواست تا در این زمینه، به چنین افرادی اطمینان نکنند و فرآیند درمان خود را تنها از مراجع معتبر و قانونی، پیگیری کنند.

وی اظهار داشت: در فعالیت این جریان های غیرمجاز که به نام دین، در امر سلامت مردم دخالت می کنند دیده شده که نبود موفقیت درمان را به بی ایمانی مردم نسبت داده و با چنین مواردی، تنها اعتقادات افراد را نشانه گرفته اند، بنابراین لازم است مردم با عدم مراجعه به چنین افرادی، از سودجویی و سوء استفاده آنان پیشگیری کنند.
انتهای پیام/ر

هشدار نسبت به تجویزهای نامعتبر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار