بهره برداری از زایشگاه بیمارستان جیرفت طی 2 ماه آینده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از بهره برداری از زایشگاه بیمارستان آیت الله کاشانی این شهرستان در زیربنای یک هزار و ۴۰۰ متر مربع طی دو ماه آینده خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دکتر ایمان قاسم زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در بازدید از زایشگاه بیمارستان کاشانی گفت: با توجه به اینکه بیمارستان آیت الله کاشانی شهرستان جیرفت تنها بیمارستان تک تخصصی زنان در جنوب کرمان است، تعداد مراجعان به این مرکز نیز قابل توجه است.

وی افزود: آمار متولدان شش ماه نخست امسال، در این بیمارستان حدود 5 هزار مورد گزارش شده است.

قاسم زاده تصریح کرد: احداث زایشگاه جدید بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال انجام است که با بهره برداری آن، گام مهمی در ارائه خدمات درمانی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برداشته می شود.

وی بر تسریع روند اتمام زایشگاه بیمارستان کاشانی طی دو ماه آینده تأکید کرد و یادآور شد: در راستای ارتقای سطح خدمات در جنوب کرمان دو بلوک زایمانی بیمارستان امام خمینی جیرفت و زهکلوت رودبار در حال احداث است و زایشگاه های جیرفت و کهنوج هم پیشرفت بیش از 90 درصد دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه بلوک زایمانی بیمارستان امام خمینی جیرفت بزرگترین پروژه عمرانی طرح تحول سلامت کشور است، افزود: در حال حاضر شش متخصص زنان در بیمارستان کاشانی جیرفت فعالیت دارند که جذب تعداد متخصص بیشتر در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

قاسم زاده با بیان اینکه در اعتبار بخشی اردیبهشت امسال، بیمارستان کاشانی درجه یک اعلام شده است، تصریح کرد: در صورت جذب پزشک متخصص در رشته های ماژور، بیمارستان های کهنوج، رودبار و منوجان در اولویت تخصیص پزشک قرار دارند.

انتهای پیام/ب

زایشگاه بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت به بهره برداری می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار