مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم گفت: ضروری است شرایط جذب سرمایه گذاری و همچنین ایجاد زمینه‌های مناسب برای آسان شدن روند اجرای طرح‌ها در این منطقه مهیا شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پیام فخرو مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم گفت: تحقق این اهداف از طریق استفاده از امتیاز‌های عمومی و یا اختصاصی مترتب بر مناطق ویژه، شدنی و امکان پذیر است و امیدواریم این مهم با همیاری مسئولان ذی ربط محقق شود.

وی افزود: سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی جهرم یک فرصت مناسب است و بر این باوریم که می‌توان با استفاده از مشوق‌های اقتصادی این امکان را برای سرمایه گذاران این شهرستان و شهرستان‌های همجوار فراهم ساخت.

فخرو ادامه داد: بهره گیری هوشمندانه از این فرصت‌ها منجر به توسعه کسب و کار، بهبود وضعیت اشتغال و زدودن رنگ محرومیت از چهره این شهرستان می‌شود.

او گفت: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان جهرم با هدف پشتیبانی از فعالیت‌های اقتصادی، برقراری ارتباط تجاری، تحرک در اقتصاد منطقه ای، ایجاد اشتغال مولد، جلب و تشویق سرمایه گذاری و نیل به توسعه صنعت کشور، بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و مصوبه هیات وزیران به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران محول شده است.

عملیات ساخت منطقه ویژه اقتصادی جهرم که یکی از پنج منطقه ویژه مصوب در استان فارس است، در سال ۹۱ با گرایش تجاری - صنعتی زیر نظر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در زمینی حدود ۳۴۰ هکتار در بخش کردیان شهرستان جهرم در کنار جاده جهرم به شیراز، آغاز شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

جذب سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار