نماینده فلسطین در سازمان ملل تصمیم آمریکا درباره قدس و ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، نماینده فلسطین در سازمان ملل با محکوم کردن تصمیم آمریکا درباره قدس و ادامه جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ملت فلسطین به مبارزه خود برای رسیدن به حقوق قانونی خود ادامه خواهد داد.

ریاض منصور در سخنان خود در نشست شورای امنیت برای بررسی پیش نویس قطعنامه مصر در خصوص قدس گفت: از چهارده عضو شورای امنیت که به این پیش نویس قطعنامه رای مثبت دادند، تشکر می‌کنم. این طرف‌ها این نیاز شدید را احساس کردند که باید پیامد‌های تصمیم تحریک آمیز آمریکا بررسی شود، تصمیمی که در ضدیت با قوانین بین المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل درباره قدس شریف است.

ما همچنین تشکر عمیق خود را از مصر به دلیل تلاش‌های خود و ارائه این پیش نویس قطعنامه به عنوان عضو عربی در شورای امنیت ابراز می‌کنیم. مخالفت قاطع با این تصمیم آمریکا و توافق بین المللی درباره قدس بسیار روشن است. پیام امروز روشن بوده و بدون هیچ ابهامی است مبنی بر این که همه قطعنامه‌های شورای امنیت درباره شهر قدس شریف و دیگر نقاط فلسطینی که در اشغال اسرائیل از سال ۱۹۶۷ قرار دارد، قانونی است و باید احترام این قطعنامه‌ها به ویژه قطعنامه ۲۳۳۴ در سال ۲۰۱۶ حفظ شود. این قطعنامه، قطعنامه‌ای محکم در قوانین بین المللی بوده که بیانگر واقعیت است ولی تصمیم اخیر آمریکا درباره قدس فاقد این واقعیت است.

انتهای پیام/

محکومیت تصمیم آمریکا درباره قدس توسط نماینده فلسطین در سازمان ملل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار