استاندار کرمان در سفر خود به شهرستان جیرفت، از پروژه‌های در حال اجرای شهرک‌های صنعتی شماره یک و دو این شهرستان بازدید و اولین کارخانه تولید درب‌های روکش دار pvc در جنوب استان را افتتاح کرد.

افتتاح اولین کارخانه تولید درب‌های روکش دار در جنوب استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، استاندار کرمان بعد ازظهر امروز به اتفاق جمعی از مسئولین استان به شهرستان جیرفت سفر و در بدو ورود به این شهرستان مورد استقبال امام جمعه و فرماندار جیرفت، نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین این شهرستان قرار گرفت.

علیرضا رزم حسینی در بدو ورود به شهرستان جیرفت از روند عملیات اجرایی احداث کارخانه مس کاتد با سرمایه گذاری ۱۲۳ میلیارد تومان و تولید سالیانه ۵ هزار تن در شهرک صنعتی شماره ۲ جیرفت بازدید کرد.

این کارخانه که در حال حاضر ۸۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، پس از بهره برداری، برای ۲۷۰ نفر اشتغال زایی می‌کند و ۲ معدن را نیز تحت پوشش دارد و تنها مشکل آن تامین آب است.

 این کارخانه با سرمایه ثابت 5/2 میلیارد تومان و سرمایه در گردش 5/1 میلیارد تومان، برای 35 نفر به صورت مستقیم و 50 نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

کمبود نقدینگی برای تهیه مواد اولیه، کمبود امکانات فنی و تخصصی در زمینه تعمیرات در شهرستان و هم چنین کمبود نیروی فنی ماهر و دوره دیده در شهرستان و زمانبر بودن اخذ تسهیلات بانکی، از مشکلات مطرح شده از سوی سرمایه گذار این پروژه بود.

انتهای پیام/ح

کارخانه درب های روکش دار در جنوب کرمان راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار