کنفرانس بین المللی و فن بازار محصولات کشاورزی گیاهان دارویی و طب سنتی در منطقه سپاد با حضورجمعی از مسئولان علمی و اجرایی کشور آغاز به کار کرد.

آغاز به کار فن بازار و کنفرانس بین المللی گیاهان دارویی و طب سنتی در منطقه سپادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  جعفر حصاری نژاد مدیرعامل شرکت سپاد به بستر‌های مناسب اقتصادی در منطقه گردشگری سپاد اشاره کرد و گفت: برگزاری رویداد‌های بین المللی با استفاده ظرفیت‌های سپاد نظیر آنچه که امروز برگزار شد تنها بخشی از پتانسیل‌های این منطقه است.

وی ادامه داد: راه اندازی فن بازار تخصصی و دائمی محصولات کشاورزی و گیاهان دارویی با ایجاد چرخه کامل برداشت، فرآوری، بسته بندی و صادرات، حرکتی بزرگ در مقیاس فرامنطقه‌ای خواهد بود.

حصاری نژاد افزود: این فن بازار و نتایج محسوس آن در زمینه اشتغال و توسعه صادرات کشور نشان دهنده حرکت سپاد در راستان ارکان اقتصاد مقاومتی است.

مدیرعامل شرکت سپاد خراسان با اشاره به ایجاد فرصت‌های شغلی متنوع که طی سی سال تلاش و سازندگی محقق شده است، گفت : فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری سپاد تا کنون بیش از ۱۲ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در منطقه ایجاد نموده است که با راه اندازی این بازار تخصصی می‌تواند نوید بخش موفقیت دیگر در حوزه خدمات اجتماعی و اقتصادی به جامعه باشد.

وی بر حمایت از کسب و کار‌های نوپا در منطقه تجاری گردشگری سپاد اشاره کرد و افزود: این شرکت برای طرح‌های مناسب کسب و کار و ایده‌های اقتصادی و کارشناسی شده جایگاه ویژه‌ای قائل است و نظر آنچه که امروز در قالب کنفرانس و فن بازار در سپاد برگزار شد ناشی از آن می‌باشد.

حصاری نژاد در پایان از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی صنوف مختلف دعوت کرد تا بررسی فرصت‌های و پتانسل‌های اقتصادی سپاد و حمایت‌های این مجموعه بتوانند به ابتکار و اجرای طرح‌های نو در این منطقه بپردازند.

 
 

انتهای پیام // ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.