در روز گذشته بیش‌ترین تردد در محور «شیراز- مرودشت» ثبت شده که تردد در این محور به ۳ هزار و ۶۸۶ خودرو رسیده است.

ثبت هزار و ۶۸۶ تردد در جاده های فارس/شیراز - مرودشت پرترددترین محور استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با بیان اینکه دیروز استان فارس با تردد ساعتی ۵۶۴ خودرو در رتبه پنجم تردد در بین استان‌های کشور قرار گرفت، گفت: بیش‌ترین تردد به ترتیب در محور‌های «شیراز- مرودشت»، «مرودشت- شیراز» و «رکن‌آباد - کمربندی اکبرآباد» اتفاق افتاده که در محور «شیراز - مرودشت» تردد در ساعت ۱۱ الی ۱۲ به ۳ هزار و ۶۸۶ خودرو رسیده است.

وی افزود: متوسط سرعت خودرو‌ها ۸۶ کیلومتر بر ساعت بوده است.

احمدی ادامه داد: در محور‌های ورودی استان ۸۶ هزار و ۶۱۹ خودرو عبور کرده‌اند که پرتردد‌ترین ورودی مربوط به محور «شهرضا- آباده» بوده است و در محور‌های خروجی استان نیز ۸۱ هزارو ۷۱۱ خودرو عبور کرده که محور «آباده _. شهرضا» پرترددترین محور خروجی بوده است.

وی بیان کرد: در محور‌های ورودی و خروجی شیراز نیز بیش‌ترین تردد در ورودی ۴۷ هزار و ۱۷۸ خودرو بوده در محور «مرودشت - شیراز» بوده و بیشترین تردد خروجی هم در محور «شیراز - مرودشت» با تردد ۵۰ هزار و ۲۱۳ خودرو اتفاق افتاده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس تصریح کرد: در روز گذشته تعداد تخلفات ثبت شده در محور‌های مواصلاتی استان فارس ۲ هزار و ۵۲۱ خودرو بوده که بیش‌ترین تخلف در محور «زرقان - شیراز» (گردنه باجگاه) ثبت شده است.
انتهای پیام/ر

شیراز - مرودشت پرترددترین محور فارس

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.