نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروی مسلح افتخار کشور هستند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ آیت الله عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در جمع فرماندهان مركز آموزش نظامي حضرت امام رضا(عليه السلام) بيرجند با بیان اینکه افتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر این است که براساس عقیده جهاد می کنند نه به خاطر افراد و شهوت، گفت: نیروی مسلح افتخار کشور هستند.


وی با بیان اینکه جهاد در راه عقیده افتخار نیروهای نظامی است،افزود:افتخار نیروهای نظامی و انتظامی این است که فرد فرد این افراد براساس عقیده‌هایشان جهاد می‌کنند.


نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی پیروزی عدل بر ظلم را وعده قطعی خدا دانست و گفت: پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اسلامی پاسداری از شکم و شهوت دیگران نیست بلکه عقیده فکری است که باید در راه عدل و علیه ظلم و ظالم و مستکبر، مبارزه و دفاع کرد.


آیت الله عبادی افزود: انقلاب اسلامی با خون شهدا و جهاد رزمندگان اسلامی در مقابل بیگانگان سرپا شد و متأسفانه دست‌های ظلم از دور و نزدیک به سوی آن دراز می‌شود و حقوق ملت را ضایع می‌کنند.

وی گفت: تا زمانی که جامعه بشری در جایگاه خود قرار نگیرد و همه طبقات و انسان‌ها در رده‌های مختلف علمی، سنی، عملی و اخلاقی در سلسه سیر الی‌الله قرار نگیرد محال است انسان به هدف برسد.
انتهای پیام/ب


جهاد در راه عقیده افتخار نیروهای نظامی است

برچسب ها: شهدا ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.