هنرمندان موسیقی نواحی بیمه می شوند

مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنرمندان گفت: همه هنرمندان وحتی افراد بالای ۶۰ سال به شرط آن که تحت پوشش هیچ سازمانی نباشند و درآمدی نداشته باشند، می‌توانند از بیمه تامین اجتماعی و خدمات تکمیلی بهرمند شوند.

هنرمندان موسیقی نواحی بیمه می شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، افسانه حق شعار گفت: مکاتباتی با مراکز استان ها دراین خصوص انجام شده است.

وی افزود: با کمک هنرمندان و اداره‌های ارشاد استان‌ها  امیدوارم بتوانیم حاضران در یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی را تا آخر خردادماه بیمه کنیم.

حق شعار با بیان اینکه صندوق اعتباری هنر بخش عمده‌ای از هزینه بیمه هنرمندان را به عنوان سوبسید پرداخت می‌کند، تصریح کرد: هزینه‌ای که  هنرمند برای بیمه پرداخت می‌کند با افرادی که از طریق صندوق اعتباری هنر تحت پوشش قرار می‌گیرند متفاوت و کمتر است. در واقع ما رابطی بین هنرمند با بیمه محسوب  هستیم.

مشاور مدیر عامل صندوق اعتباری هنر اظهار داشت: هنرمندان می‌توانند برای تحت پوشش قرار دادن اعضای خانواده و افراد تحت تکفل‌شان برای بیمه خدمات تکمیلی از طریق صندوق اقدام کنند.

حق‌شعار گفت: آن دسته از هنرمندانی هم که در مناطق محروم زندگی می‌کنند و به اینترنت دسترسی ندارند می‌توانند به نمایندگی‌های صندوق در اداره‌های ارشاد مراجعه و از این طریق برای بیمه خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

هنرمندان موسیقی نواحی بیمه می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار