مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت از تجلیل ۲۲ خانواده شهید دانشجوی مدافع حرم در دومین کنگره ملی شهدای دانشجو خبر داد.

تجلیل از خانواده ۲۲ تن از شهدای دانشجوی مدافع حرمبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر للـه‌گانی مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت از مشارکت جدی وزارت بهداشت در برگزاری دومین کنگره ملی شهدای دانشجو خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: دومین کنگره ملی شهدای دانشجو به همت ستاد هماهنگی این کنگره، متشکل از بسیج دانشجویی کشور، معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات، فناوری و معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و نمایندگان سایر دستگاه‌های مرتبط دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

وی برگزاری این کنگره را فرصتی برای معرفی فرهنگ ایثار، گذشت و تعهد برای جوانان این سرزمین دانست و افزود: این کنگره در سه سطح دانشگاهی، استانی و ملی برگزار می‌شود و دبیرخانه دائم آن نیز در بسیج دانشجویی کشور مستقر است.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت، همچنین از مشارکت بسیار خوب دانشگاه‌های علوم پزشکی در برگزاری کنگره‌های دانشگاهی و استانی قدردانی کرد و گفت: کنگره‌های دانشگاهی در بیشتر دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شده است و این دانشگاه‌ها مشارکت خوبی در برگزاری کنگره‌های استانی با دیگر دستگاه‌ها داشته‌اند که باید این تلاش‌ها را ارج نهاد.

للـه‌گانی در پایان یکی از برنامه‌های مهم آیین اختتامیه دومین گنگره ملی شهدای دانشجو را تجلیل از خانواده ۲۲ تن از شهدای دانشجوی مدافع حرم عنوان کرد.

انتهای پیام/

زمان برگزاری دومین کنگره ملی شهدای دانشجو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار