دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج ازتشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های مرتبط با روزه خواری در این شهرستان خبر داد

دستگاه قضائی ؛ حامی آمران به معروف و ناهیان از منکربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سجاد افشارمنش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج ازتشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های مرتبط با روزه خواری در این شهرستان خبر داد وگفت:دستگاه قضائی از آمران به معروف و ناهیان از منکر قاطعانه پشتیبانی و حمایت می‌کند.

 افشارمنش صبح امروز در جلسه با فرماندهان انتظامی قلعه گنج اظهار داشت:در راستای منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ضرورت دارد بر اساس قانون و دستورالعمل ها به وظایف تعیین شده در زمینه احیای فریضتین بپردازیم.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه اجرای برنامه های تبلیغی و اطلاع رسانی در حوزه احیای امر به معروف و نهی از منکر نقش اساسی دارد،بیان کرد:برای کاهش مفاسد اداری و اجتماعی، باید در جهت نهادینه کردن و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در همه سطوح نظام تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: مسأله امر به معروف و نهى از منكر نوعى نظارت عمومى بر كل جامعه به وسيله كل جامعه است و حاکی از مسؤوليت متقابل براى همه افراد در برابر هرگونه مفسده اجتماعى است.

افشارمنش ادامه داد:بهترین امت‌ها از نظر قرآن کسانی هستند که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند که این مهم بیانگر جایگاه رفیع و بلند این دو فریضه الهی در دین اسلام است

وی در پایان خاطرنشان ساخت:مردم مومن و ولایتمدار جنوب استان همیشه در احترام به بایسته‌های دینی و رعایت هنجارهای عرفی و اجتماعی پایبند بوده اند و امیدواریم همه ی افراد جامعه به باید‌ها و نبایدهای دینی و قانونی، احترام بگذارند.

انتهای پبام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار