رئیس‌جمهور آمریکا این‌بار در یک دبستان در سوئیس خبرساز شد.

شهرت جهانی رئیس‌جمهور آمریکا؛ وقتی «دونالد ترامپ» به فحش کودکان سوئیسی تبدیل می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک مادر سوئیسی در حساب کاربری خود در توئیتر تلویحا از اینکه پسر 8 ساله‌اش را در مدرسه، "دونالد ترامپ" خطاب کرده‌اند، ابراز ناراحتی کرد.

وی که «شارلوت سایبر» نام دارد، در توئیتر خود نوشته است: «امروز در حیاط مدرسه بچه‌ها پسر هشت‌ساله‌ام را «دونالد ترامپ» خطاب کرده‌اند؛ واژه‌ای که به اعتقاد افراد حاضر در آنجا، بدترین توهین ممکن به او بوده است. توجه داشته باشید که این واقعه در یک دبستان در سوئیس رخ داده است!»

شهرت جهانی رئیس‌جمهور آمریکا؛ وقتی «دونالد ترامپ» به فحش کودکان تبدیل می‌شود

گفتنی است رئیس‌جمهور آمریکا از زمان ورود به کاخ سفید بارها با حرکات و رفتارهای عجیب و بدور از نزاکت خود، سوژه اصلی رسانه‌ها شده است. افشای فایل صوتی دونالد ترامپ در زمان رقابتهای ریاست‌جمهوری آمریکا که زنان را با کلماتی رکیک‌ مخاطب قرار می‌داد، افشاگری بازیگر فیلمهای مستهجن که می‌گوید رئیس‌جمهور آمریکا هنگامی که با «ملانیا ترامپ» همسر کنونی‌اش ازدواج کرده بود، با وی رابطه غیراخلاقی داشته، یا خطاب‌ قرار دادن کشورهای آفریقایی با لفظ «چاه مستراح» تنها گوشه‌ای از شاهکارهای رئیس‌جمهور کنونی آمریکاست که مدعی فرهنگ و ادب و حقوق‌بشر در جهان است.

بیشتر بخوانید: عادت دونالد ترامپ به تماشای فیلم‌های مستهجن

همانگونه که بسیاری از تحلیل‌گران تأکید دارند، ساده‌انگاری است که تمام بددهنی و بی‌تربیتی و گفتار فاشیستی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، را به شخصیت و روانشناسی خود وی تقلیل دهیم. دونالد ترامپ عصاره نظام سیاسی و اقتصادی کنونی سرمایه‌داری جهانی  به‌ویژه آمریکاست که  بدون هیچ پوشش و آرایشی هم‌اکنون خود را در معرض دید مردم جهان قرار می‌دهد.

بی‌فرهنگی و جنگ‌‌طلبی و رفتارهای غیرانسانی رئیس‌جمهور آمریکا چنان عالم‌گیرشده که همانطور که این مادر سوئیسی اشاره کرده است، هم‌اکنون نام او به نماد شرارت و بدی در میان مردم جهان تبدیل شده‌است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، فساد اخلاقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار