عاموس یادلین در یک سخنرانی در کنفرانس امنیت سایبری در سرزمین‌های اشغالی، مدعی شد ایران غنی‌سازی اورانیوم را از سر خواهد گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عاموس یادلین، رئیس سابق اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی، در سخنرانی خود در کنفرانس امنیت سایبری در سرزمین‌های اشغالی مدعی شد برگزاری نشست میان سران آمریکا و کره شمالی به این معنا است که ایران دیگر به پای میز مذاکره بازنخواهد گشت.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: «ایران غنی‌سازی اورانیوم را از سر خواهد گرفت و تلاش خواهد کرد به بمب هسته‌ای دست یابد».

یادلین در ادامه گزافه‌گویی‌های خود اعلام کرد گروه تروریستی داعش در لیست تهدیدها علیه رژیم صهیونیستی در جایگاه پنجم قرار گرفته است و ایران، به مراتب برای این رژیم خطرناک تر است. وی گفت هنگامی داعش شکست خواهد خورد که فرماندهی مجازی آن مورد حمله سایبری قرار بگیرد و قابلیت کنترل و نیز ایدئولوژی داعش شکست بخورد.

یادلین در ادامه لفاظی‌های خود مدعی شد در صورتی که تهران تبدیل به قدرتی هسته‌ای شود، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به ایران حمله نخواهد کرد و انجام این حمله، بر عهده رژیم صهیونیستی خواهد افتاد. وی افزود به این ترتیب شاید خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران، احتمال جنگ میان ایران و رژیم صهیونیستی را افزایش داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
مرگ بر اسراییل ننگ بر اسراییل
آخرین اخبار