رئیس جمهوری اسلامی افغانستان ظهر امروز با والیان و مسئولین نظامی و غیر نظامی ۳۴ ولایت این کشور از طریق ویدئو کنفرانس گفتگو کرد.

تاکید «اشرف غنی» بر مدیریت آتش بسبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان ظهر امروز با والیان و مسئولین نظامی و غیر نظامی ۳۴ ولایت این کشور از طریق ویدئو کنفرانس گفتگو کرد.

رئیس جمهور افغانستان به همه والیان دستور داد که به هدف بهبود وضعیت حکومت‌داری محلی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان، با اقشار مختلف جامعه نشست‌های مشورتی برگزار کنند، زیرا هدف کار حکومت رضایت‌مندی مردم است.

وی از مسئولین نظامی و غیر نظامی ولایت های افغانستان به خاطر مدیریت سالم آتش بس موقت قدردانی کرد و بر تامین امنیت شاهراه‌ها، مراکز شهرها و سایر مناطق تاکید نمود.

محمد اشرف غنی گفت: عملیات تصفیه ای در مناطق زیر تهدید در جریان است و باید اقدامات همه جانبه برای هر خطری که متوجه مردم و تمامیت ارضی افغانستان باشد اتخاذ شود.

رئیس جمهور افغانستان تاکید کرد که دولت این کشور کوچک‌ترین خطری را در بحث آتش بس نمی پذیرد و در حین آتش بس در مقابل هر نوع تعرض پاسخ خواهند گفت.

قابل ذکر است که پس از اتمام ایام آتش بس میان طالبان و دولت افغانستان، دولت آتش بس را به مدت 10 روز دیگر تمدید کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اشرف غنی ، آتش بس ، طالبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.