فاضل خمیسی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهوازگفت: امسال با برنامه ریزی دقیق تلاش می شود تا در سال تحصیلی پیش رو از توان علمی معلمان حداکثر بهره برداری شود.

فاضل خمیسی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهرمندی حداکثری از توان علمی معلمان بیان داشت: کمبود نیروی انسانی اصلی‌ترین دغدغه‌ی آموزش و پرورش است  و در سال آینده بیش از 80 نفر بازنشسته می‌شوند.

 وی افزود: کمبود 635 معلم در مقطع ابتدایی و متوسطه  داریم که باید از پیشکسوتان و ظرفیت آنان که استوانه‌های آموزش و پرورش هستند استفاده کنیم.

خمیسی عنوان کرد: 61 پرونده پس از دریافت درخواست معلمان مبنی بر استفاده از قانون بازنشستگی پیش از موعد مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز گفت: شرایط لازم جهت بازنشستیگی دارا بودن سابقه قابل قبول خدمت به میزان حداقل 25 سال برای مردان و 60 سال سن  و 25 سال برای زنان بدون لحاظ شرط سنی است و درخواست کتبی متقاضیان بازنشستگی و اعلام موافقت آموزش و پرورش برای استفاده از قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان را از جمله شرایطی دانست که کارکنان شاغل باید داشته باشند.

انتهای پیام/م

کمبود بیش از 600 معلم در ناحیه 4 اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.