استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد:

تلاش بیشتر مدیران جهت جذب سرمایه گذار در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی  گفت:مدیران استان باید پیگیری بیشتری در وزارت خانه خود داشته باشند و سرمایه گذار بیشتری برای استان جذب کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛مروج‌الشریعه استاندار خراسان جنوبی عصر امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی سرمایه گذارانی که اهل تولید و تولیدکننده هستند را نعمت برای استان عنوان کرد و گفت:آنها فقط یک درخواست دارند،یارانه تسهیلات نمی‌خواهند بلکه فقط یارانه حمل کالا و یارانه حمل مواد اولیه می‌خواهند که دولت باید همکاری کند.

 

وی افزود:در فولاد قاین ایمیدرو وارد شده و سرمایه گذار در ادامه کار به دلیل مشغله فراوان سرمایه‌های بیشتری نمی‌تواند بپردازد.

مروج‌الشریعه گفت:فولاد قاین نیازمند پیگیری قاطع در کشور است و باید تکلیف آن روشن شود  .

 

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد:شمش منیزیم نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که اروپا برای این صنعت سر و دست می‌شکند ، به دلیل بسته بودن درب کارخانه  با مشکل روبرو است درخواست ما از وزیر این بود که در استان مدیر بگذارید تا مشکل حل شود .

 

وی گفت:در زمینه آب وضعیت خراسان جنوبی وخیم‌تر از سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی است .

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد:آبرسانی با تانکر برای بیش از 460 روستا میسر نیست و حل این مشکلات نیازمند تدابیر ویژه در کشور است و انتظار ما از وزارت نیرو بیشتر از این بوده است.

انتهای پیام/غ

فولاد قاین نیازمند پیگیری قاطع در کشور

برچسب ها: استاندار ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.