ژنرال آمریکایی ناظر بر عملیات نظامی این کشور در سوریه در ادعاهایی بی‌اساس، کشورمان را به انجام اقدامات مخرب در سوریه متهم کرد.

ژنرال آمریکایی: پس از نشست هلسینکی نحوه ارتباط با ارتش روسیه در سوریه تغییر نکرده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جوزف ووتل، ژنرال آمریکایی که بر عملیات نظامی این کشور در سوریه نظارت می کند، امروز (پنجشنبه) در ادعاهایی بی‌اساس ایران را به انجام اقدامات مخرب در سوریه متهم کرد. وی افزود حضور ایران در سوریه نه تنها سوریه بلکه همسایگان این کشور را نیز در معرض خطر قرار می‌دهد و باعث طولانی‌تر شدن بحران (سوریه) می‌شود.

همچنین به نقل از خبرگزاری رویترز، ووتل اعلام کرد پس از دیدار بین دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در هلسینکی، دستورات جدیدی درباره روابط نیروهای آمریکایی با ارتش روسیه در سوریه دریافت نکرده است.

ووتل که ریاست فرماندهی مرکزی آمریکا را در خاورمیانه برعهده دارد، در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد این کشور به تماس ها با ارتش روسیه برای پرهیز از رویارویی احتمالی در سوریه ادامه می دهد. وی در عین حال گفت: «من تاکنون دستورالعمل جدیدی در نتیجه گفتگوهای هلسینکی دریافت نکرده ام».

انتهای پیام/

ادعاهای واهی جوزف ووتل علیه جمهوری اسلامی ایران

برچسب ها: آمریکا ، روسیه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار