مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایراز رونمایی گردش تصویر در استان خبر داد.

رونمایی از کتاب گردش تصویر در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا جمالی زاده، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر بیان کرد: این مفاخر و الگوهای فرهنگی و هنری باید به نسل جوان معرفی شوند، اظهار کرد: به همت مرکز اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور کتاب زندگینامه مسعود جعفری جوزانی گردآوری شد.

وی با بیان اینکه این کار فاخر فرهنگی با عنوان «گردش تصویر» ٣٠ مردادماه در ملایر رونمایی خواهد شد، بیان کرد: این کتاب حاصل ۲۰ جلسه مصاحبه با جعفری‌جوزانی است که توسط مرکز استاد و کتابخانه ملی غرب کشور به رشته تحریر درآمده است.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از تهیه ۴۰ پوستر از فعالیت‌های هنری مسعود جعفری‌جوزانی توسط این مرکز خبر داد و با بیان اینکه این رونمایی همراه با تجلیل از این هنرمند خواهد بود، گفت: همزمان با  آیین رونمایی از کتاب و تجلیل، یک نمایشگاه نیز از ۳۰ مرداد به مدت ۱۰ روز در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد دایر می‌شود.

جمالی زاده با اشاره به توزیع پوستر نمایشگاه عکس و کتاب زندگینامه مسعود جعفری جوزانی در شهرستان، فضای مجازی، نهادها و مکان‌های عمومی عنوان کرد: در پایان آیین تجلیل و رونمایی از کتاب این هنرمند، فیلم «پشت دیوارهای سکوت» در سینما بهمن ملایر برای نخستین بار اکران عمومی می‌شود.

انتهای پیام/ب

کتاب گردش تصویر در ملایر رونمایی می شود

برچسب ها: کتاب ، کتابخوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.