استاندار همدان از افتتاح و آغاز به کار 520 طرح عمرانی همزمان با هفته دولت با اعتباری افزون بر 700 ملیارد تومان در همدان خبر داد.

افتتاح و آغاز به کار 520 طرح اجرایی هفته دولت در استانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصر نیکبخت  استاندار همدان در نشست با اصحاب رسانه استان اظهار داشت : از این میزان 581 ملیارد تومان به پروژه های افتتاحی و بقیه مربوط به طرح هایی است که قرار است در این هفته عملیات اجرایی آن آغاز شود .

وی  در ادامه با تبریک هفته دولت دلیل برگزاری رویداد همدان 2018را وجود ظرفیت های استان همدان نظیر تاریخ و مشاهیر، ابنیه تاریخی و شرایط خوب آب و هوایی برشمرد و ابراز امیدواری کرد این رویداد به بهترین شکل ممکن در همدان برگزار می شود.

استاندار همدان در ادامه با ابراز خرسندی از اینکه در سایه همدلی و هماهنگی و هم افزایی میتوان خدمات شایسته ای را انجام داد از رسانه های استان خواست در خواست در این مسیر دولت را یاری دهند تا نظام توفیق خدمت بیشتر به مردم را داشته باشد.

نیکبخت همچنین در خصوص شاخص ترین پروژه های استان اظهار داشت : افتتاح سه هتل امیران 2،هتل کتیبه و فاران تویسرکان از عمده این طرح هاست که 60 میلیارد تومان هزینه در بر داشته و برای 97 نفر اشتغالزایی کرده است.

وی اضافه کرد: از دیگر طرح های شاخص استان افتتاح کارگاه ظروف آلمینیوم ، بهسازی و نوسازی راه های روستایی ،کارخانه بسته بندی کود کشاورزی و باغ مادر گردو تویسرکان است.

انتهای پیام/ا.م

طرح اجرایی هفته دولت در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.