یک استاد جامعه‌شناسی در دانشگاهی واقع در شهر لاس وگاس آمریکا در اعتراض به ریاست‌جمهوری ترامپ، به خودش شلیک کرد.

استاد دانشگاه لاس وگاس در اعتراض به ترامپ به خودش شلیک کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مارک جِی. بِرد، استاد دانشگاهی در شهر لاس وگاس آمریکا شیوه غیرمعمولی را برای نشان دادن اعتراض خود به ریاست جمهوری دونالد ترامپ، انتخاب کرد. این استاد جامعه شناسی در کالج نوادای جنوبی (سی اس ان) ماه گذشته میلادی، برای نشان دادن اعتراض خود به ترامپ، در سرویس بهداشتی این دانشگاه به بازویش شلیک کرد.

دانشجویان این دانشگاه مارک برد را در حالی که بازویش خونریزی می کرد در سرویس بهداشتی پیدا کردند. این استاد دانشگاه اکنون به ارتکاب چندین جرم ار قبیل مالکیت بدون مجوز سلاح گرم، وارد کردن آن به دانشگاه و تیراندازی با آن در محلی که استفاده از آن غیرقانونی است، متهم شده است.

پلیس می‌گوید این استاد 69 ساله یک اسکناس 100 دلاری را نیز بر روی آینه نصب چسبانده و بر روی آن نوشته بود: برای نظافتچی (هزینه تمیز کردن مکانی که او در آن به خودش شلیک کرده بود). پلیس یک اسلحه کالیبر 22 را نیز کنار این استاد دانشگاه کشف کرده است. بِرد از سال 1993 میلادی مشغول تدریس در این دانشگاه بوده است.

انتهاب پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار