فرماندار شهرستان ممسنی از برپایی بیمارستان صحرایی ارتش در بخش ماهور میلاتی این شهرستان خبر داد.

برپایی بیمارستان صحرایی ارتش در بخش ماهور میلاتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ داوود ایوبی فرماندار شهرستان ممسنی گفت: بیش از ۲۰ پزشک متخصص به همراه تجهیزات مربوط به جراحی و اتاق عمل با همکاری شهرستان در این بیمارستان به ارائه خدمات پزشکی رایگان به مردم منطقه ماهور میلاتی و اطراف آن می‌پردازند.

وی افزود: این بیمارستان صحرایی،۲۸ مهر در بخش ماهور میلاتی راه اندازی می‌شود و با توجه به کمبود تجهیزات تخصصی در شهرستان رستم و همجواری آن با شهرستان ممسنی، بیمارستان صحرایی ارتش در بخش ماهور میلاتی به مدت یک هفته مستقر می‌شود تا انواع خدمات تخصصی پزشکی را به مردم این منطقه ارائه دهد.

ایوبی با اشاره به وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان ممسنی گفت:اقداماتی در راستای ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی از جمله ارتقای بیمارستان از ۹۶ تخت به ۱۳۲ تخت، انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۲ ماه آینده هم با همکاری هلال احمر استان گروه درمانی به منطقه جاوید شهرستان ممسنی اعزام می‌شود، افزود: این اقدامات در راستای حل مشکلات درمانی و پزشکی مردم این مناطق انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان ممسنی همچنین به استقرار خانه‌های بهداشت و اجرای طرح اقماری اشاره کرد و تصریح کرد: در این طرح درمانگاه‌های سیار به مناطق محروم می‌روند.
انتهای پیام/ر

ارائه خدمات پزشکی رایگان در بخش ماهور میلاتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار