یک هتل در قلب کارائیب صرفا مشتریانی را پذیرش می‌کند که سنگین وزن باشند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت میک تایمز آسیا، هتل «ریسورت» یکی از نخستین مکان‌های روی کره زمین است که مشتریان خود را بر اساس وزنشان پذیرش می‌کند.

این هتل که به پناهگاه افراد فوق سنگین معروف است صرفا مشتریانی را پذیرش می‌کند که چاق نباشند بلکه سنگین وزن باشند. حتی افرادی که تا حدودی چاق هستند حق ورود به این هتل را ندارند.

این هتل که در جزیره «الوترا» در قلب کارائیب قرار دارد از دوسال پیش فعالیت خود را برای جلب نظر سنگین وزن‌ها آغاز کرده است. مهمترین هدف مالک این هتل این است که افراد فوق سنگین بدون تحمل نگاه انتقادی دیگران به تفریح بپردازند و هر مقدار که می‌خواهند از هر نوع خوراکی میل کنند.

بهشت سنگین وزن‌ها در قلب کارائیب+عکس

بسیاری از مشتریان این هتل گفته‌اند، به واسطه وزن بالا و اندام نامتناسب همواره در کانون توجه و انتقاد دیگران بوده‌اند. آنها پیش از آشنایی با این هتل، هیچگاه نمی‌توانستند از تفریحات ساحلی لذت ببرند یا هر مقدار که غذا می‌خواهند، بخورند.

بهشت سنگین وزن‌ها در قلب کارائیب+عکس

یکی از مسافران سنگین وزن این هتل که از انگلیس به کارائیب آمده تا از تفریحات ساحلی لذت ببرد، گفت: به دلیل وزن بالا اعتماد به نفس نداشتم و هرگز دوست نداشتم به دریا بروم. فقط به این دلیل که سنگین وزن بودم از خندیدن، خوشگذرانی، شوخی و تفریح محروم بودم. حضور من در مکان های عمومی همواره موجب جلب توجه اطرافیان می شد.

یک مسافر دیگر ضمن ابراز رضایت از چنین مکانی اعلام کرد قصد دارد مراسم ازدواجش را با حضور اعضای سنگین وزن خانواده اش در این مکان برگزار کند.

جیمز کینگ، مالک این هتل در توضیح  علت ایجاد چنین مکانی در کارائیب گفت: حدود 14 سال پیش شاهد اتفاقی بودم. یک مرد سنگین وزن روی یکی از صندلی های ساحل نشست و به دلیل وزن بالای او صندلی شکست. او نه تنها مجبور به پرداخت جریمه 150 دلاری شد بلک به شدت تحقیر نیز شد.

وی گفت: 60 درصد از مشتریانش آمریکایی هستند و بقیه از اسپانیا و انگلیس می آیند و جذب مسافران سنگین وزن در حال حاضر، تسهیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار